Cytat dnia....

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

czwartek, 29 maja 2014

Kultowe seriale cz.3

Kolejna dawka kultowych seriali. 

1. Pełna Chata - pozytywny serial.



2. Gliniarz i Prokurator - kiedyś oglądałam, teraz raczej bym się nie skusiła... Oryginalny tytuł "Jake and the Fatman" 



3. Bill Cosby Show - zauważyliście, że w tym serialu wszyscy lekarze, prawnicy ogólnie osoby piastujące poważnie stanowiska były czarnoskóre, natomiast sprzątaczki czy dozorca biali? A może tylko mi się wydawało? Kiedyś lubiłam, teraz troszkę zbyt przesłodzony...



4. Roseanne - bardzo lubiłam ten serial, jednak nigdy nie obejrzałam ostatniego odcinka, a podobno był bardzo dołujące...Bardzo podobało mi się to, że w serialu nie występują same szprychy 90-60-90 i ich cukierkowe życie w stylu "Miłości na Bogato", a normalni ludzie i ich normalne problemy...



5. Dynastia - opera mydlana, tylko 220 odcinków, nie to co Moda na Sukces prawie 7 tyś. odcinków :P Pamiętacie Alexis?



6. Dzień za Dniem - "Dzień za dniem opowiada o życiu codziennym rodziny Thatcherów, a zwłaszcza o Corkym (Chris Burke), chłopcu z Zespołem Downa" - filmweb.pl



7. Żar Tropików - niesamowita muzyka, sami posłuchajcie.



8. Miasteczko Twin Peaks - muzyka w tym serialu zawsze wydawała mi się niesamowicie demoniczna, przez co bałam się go oglądać... Z tego co pamiętam to ktoś kogoś zabił...



9. Przystanek Alaska - kultowy serial, chociaż jak byłam mała, gdy ktoś z rodziny go oglądał ja zawsze narzekałam żeby przełączył. Dziś mogę go oglądać w kółko :)



10. Beverly Hills 90210 - serial dla młodzieży, o młodzieży...



Pozdrawiam, E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz