Cytat dnia....

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

niedziela, 13 kwietnia 2014

Cudowne bajki japońskie cz.2

1. Ruchomy Zamek Hauru - niesamowita pełnometrażowa bajka japońska. Dla mnie bajki tego typu biją bajki Disney'a na głowę :)



2. Spirited Away - W Krainie Bogów - mój faworyt :) Bardzo, bardzo polecam! Nie tylko dla dzieci :)



3. Tygrysia Maska - serial animowany, oczywiście oglądałam go na Polonii 1.



4. Yattaman - chyba najlepszy serial animowany produkcji japońskiej. Najbardziej lubiłam YattaPsa :) 



5. Generał Daimos - "Opowieść o przygodach trójki przyjaciół, z których: dwójka zasiada za sterami samolotu, a tytułowy bohater, zasiada za konsoletą wielkiego robota" - Filmweb. Dopiero niedawno zauważyłam, że wszystkie bajki japońskie emitowane na kanale Polonia 1 tłumaczone były z języka włoskiego.



6. Bia - Czarodziejskie Wyzwanie - Rudowłosa Meg jest kandydatką na tron Królestwa Czarów. Jej konkurentka to niebieskowłosa czarodziejka Noma, której pomaga śmieszny magik "średniego formatu" - Filmweb



7. Przygody Pinokia - chyba wszyscy wiedzą o co chodzi ...



8. Gigi - perypetie bardzo niskiego chłopca, który uwielbia dziewczyny :)



9. Sally Czarodziejka - czarodziejka wysłana na ziemię ze swojego królestwa w celach edukacyjnych



10. Kroniki Wojny na Lodoss - bajka była emitowana na kanale Viper późnym wieczorem. Bardzo wciągająca :)


 

Pozdrawiam, E. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz