Cytat dnia....

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

środa, 2 kwietnia 2014

Kultowe seriale cz.1

Dzisiaj pod lupę biorę seriale, które oglądałam w dzieciństwie. Wspominam je z prawdziwym sentymentem. Zdarza mi się oglądać pojedyncze odcinki tych kultowych seriali, ale powiem szczerze, że było ich zbyt dużo, a niestety czasu brak. Jakie są wasze ulubione seriale z dzieciństwa?

1. Świat wg Bundych - nie każdy lubił oglądać perypetie rodziny z Chicago, której głowa rodziny uwielbiała popijać piwo i posiedzieć w odosobnionym miejscu z gazetą...



      

2. Allo, Allo - "Upadła Madonna z wielkim cycem", angielscy lotnicy, kulejący gestapowiec, porucznik o skłonnościach homoseksualnych, śpiewająca Edith i ser w uszach :)


     


3. Drużyna A - nie mam pojęcia dlaczego to oglądałam :P




4. ALF - uwielbiałam tego stworka z planety Melmack. 



    

5. MacGyver - facet który potrafił uratować świat przy pomocy scyzoryka, liny itp. Muzyka z czołówki niesamowita.




6. Moda na sukces - Serial w którym jedna rozmowa zajmowała cały odcinek. Powiem szczerze, że do tej pory nie wiem o co w tym wszystkim chodzi, kto jest czyim synem itd. To ile to już odcinków?




7. Policjanci z Miami - też nazywaliście ten serial "Policjanci z jajami"?



    

8. Cudowne lata - cudowny lata dzieciństwa, kiedy życie było proste, ale wydawało się nam niezwykle skomplikowane. 




9. Słoneczny patrol - kolejny serial, którego oglądanie uważam za stratę czasu i nie mam pojęcia dlaczego go oglądałam...



  

10. Nieustraszony - patrz pkt 9 



  

Pozdrawiam, E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz