Cytat dnia....

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

sobota, 5 kwietnia 2014

Gry komputerowe mojego dzieciństwa cz.2

1. Pandemonium - gra wydana w 1997 roku. Jedna z moich ulubionych :) Wcielasz się w postać czarodziejki lub błazna i pokonujesz wiele przeszkód aby dotrzeć do głównego stwora i raz na zawsze się go pozbyć.



2. Heroes of the Might and Magic - pierwsza gra z tej serii ukazała się w roku 1995. "Gra składa się z dwóch głównych części składowych - strategicznej, w której przemieszcza się herosów po mapie, zajmuje kopalnie, i odwiedza różne budynki, przynoszące określone zyski, a druga to część taktyczna - walka z przeciwnikiem lub neutralnymi stworzeniami." - Wikipedia



3. Carmageddon - dosyć brutalna gra wyścigowa. Prowadzisz pojazd wyposażony w wiele śmiercionośnych gadżetów dzięki którym można zabijać przechodniów lub niszczyć samochody przeciwników. 



4. Sam and Max Hit the Road - jedna z najlepszych gier przygodowych w jakie grałam. Wcielasz się w postać dwóch detektywów. Gra wybitna a fabuła niesamowicie zakręcona jak "Moda na Sukces".



5. Prehistorik - wcielamy się w postać jaskiniowca i walczymy z dinozaurami.



6. SuperFrog - niesamowita gra. Wcielasz się w postać żaby i musisz uratować księżniczkę. Gra ma świetny klimat i hipnotyzującą muzykę. Często do niej wracam :)



7. Doom - jedna z gier w którą grało się jak rodziców nie było w domu :P Chodzisz gościem i zabijasz potwory. Chyba każdy zna tę grę.



8. Mortal Kombat I - kolejna dobrze znana gra. Bijatyka z mnóstwem tryskającej krwi.



9. The Incredible Machine - ciekawa gra logiczna. Musisz złożyć maszynę tak, aby wszystko zadziałało.



10. Piękna i Bestia - w grze rozwiązujesz proste łamigłówki. Bardzo fajna grafika. Byłam oczarowana tą grą. 



Pozdrawiam, E.

3 komentarze:

  1. Parents must review the ESRB ratings on video games. Some games look like they actually are. Check both the game's rating and the reasons for the rating before you buy from about click there

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jak byłem młodszy mogłem spędzać godziny przy konsoli i chyba tak mi to pozostało. Odkąd na stronie https://www.oleole.pl/cms/gk-playstation-5.bhtml zapisałem się na informację o premierze PlayStation 5 to do tej pory nie mogę doczekać się kiedy to nastąpi.

    OdpowiedzUsuń