Cytat dnia....

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

sobota, 12 kwietnia 2014

Kultowe seriale cz.2

Oglądacie czasem stare polskie seriale? Dzisiaj biorę pod lupę produkcje polskie. Czar dzieciństwa wraca :) Zapraszam :)

1. Pierścień i Róża - kiedyś uwielbiałam ten serial, ostatnio gdy natknęłam się nań w telewizji nie dałam rady :P Przełączyłam jak tylko zaczęli śpiewać. Ale mimo wszystko fajnie było sobie przypomnieć Gburię - Furię, Rózię, czy księcia Lulejkę :)



2. Janosik - najbardziej lubiłam oglądać sceny z Kwiczoła i Pyzdrą 



3. Tajemnica Sagali - na każdy odcinek czekałam z wypiekami na twarzy 



4. WOW - wirus komputerowy, który wyzwolił się z komputera. Dziś ze świecą szukać dobrego serialu dla dzieci i młodzieży



5. Lokatorzy - serial komediowy, z braku laku...



6. Matki, Żony i Kochanki - nie mam pojęcia o czym był ten serial ale zawsze lubiłam piosenkę rozpoczynającą każdy odcinek



7. 7 Życzeń - serial dla dzieci o opowiadający o czarnym kocie spełniającym życzenia. 
Najbardziej podobał mi się odcinek w którym Rademenes zamienił Darka w dorosłego człowieka. Bardzo, bardzo polecam!



8. Alternatywy 4 - losy mieszkańców nowo wybudowanego warszawskiego bloku. Genialny serial, genialni aktorzy. 



9. Tata, a Marcin Powiedział - czyli rozmowy ojca z synem :)



10. Maszyna Zmian - dsanatorium dla alergików przyjeżdża sześcioro dzieci wraz z opiekunem Filipem i Anną.



Pozdrawiam, E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz