Cytat dnia....

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

sobota, 26 kwietnia 2014

Muzeum Kinematografii cz.1

Po długiej przerwie... Dziś trochę o starych filmach... Dużo wspomnień i sentymentów. Oczywiście nie wymieniłam w tym poście wszystkich filmów, ale wszystko do nadrobienia :)

1. Książę w Nowym Jorku - hehe, niesamowity film, Murphy w szczytowej formie :)















2. Klub Winowajców - Grupa uczniów pochodzących z różnych środowisk w ramach kary musi spędzić sobotę w szkole.



3. Poszukiwacze Zaginionej Arki - Indiana Jones wyrusza do Egiptu, gdzie prawdopodobnie odkryto miejsce przechowywania Arki Przymierza. Nie może dopuścić, by trofeum znalazło się w rękach nazistów.



4. Seksmisja - mój faworyt. Ten film zawsze mnie śmieszy. Szkoda, że nie każdy czuje ten klimat...



5. Powrót do Przyszłości - ehhh podkochiwałam się w Martym...







6. Sok z Żuka - magiczny film... duchy poprzednich właścicieli domu chcą pozbyć się nowych domowników. Dopiero ostatnio zauważyłam, że rolę Beetlejuce'a zagrał Michael Keaton :P




7. Misery - scena, która utkwiła mi w pamięci - Annie w napadzie szału łamie nogi Paulowi.



8. Szczęki - nie mam pojęcia dlaczego lubiłam ten film...



9. Pogromcy Duchów - Piankowy Marynarzyk :D



10. Niekończąca się Opowieść - powiem szczerze, że nigdy nie obejrzałam tego filmu... Muszę nadrobić zaległości.



Pozdrawiam, E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz